Details

Dileme posocialističnega razvoja
ID Adam, Frane (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZQBKEACS This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:družbeni razvoj, modernizacija, sociološke teorije
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1992
Number of pages:Str. 518-520
Numbering:Let. 29, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-66627 This link opens in a new window
UDC:316
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:15349597 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1236
Downloads:199
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ADAM, Frane, 1992, Dileme posocialističnega razvoja. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [online]. 1992. Vol. 29, no. 5/6, p. 518–520. [Accessed 28 March 2025]. Retrieved from: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZQBKEACS
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Unknown
Title:Dilemmas of Development After Socialism
Keywords:social development, modernization, sociological theory

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Teorije v razvojni psihologiji
  2. Simbolno prikazovanje števil v predšolskem obdobju
  3. Na poti k pojmu "snov"
  4. Problematika prehoda iz mladostništva v odraslost na primeru romana Varuh v rži
  5. Spoznavanje otrok v razredu
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  2. Števila in štetje predšolskih otrok
  3. Vpliv slovničnega števila na usvajanje pojma števila pri predšolskih otrocih
  4. Navezanost na namišljene prijatelje v predšolskem obdobju
  5. Z igro do razvrščanja

Back