Podrobno

Kontinuiteta prisilnih migracij
ID Klinar, Peter (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TFPMJIXQ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prisilne imigirante (tudi begunce) spremlja prisilni značaj migracij preko več faz, poveznih z njihovim statusom. Zaradi tega je prehod iz prisilnega (begunskega) statusa v relativno prostovoljni imigrantski status težaven in zapleten proces. V tem kontekstu se analiza osredotoča na značilnosti begunskih taborišč, kot totalnih institucij in na kategorijo nesvobodnih pogodbenih delavcev v Veliki Britaniji po drugi svetovni vojni, ki so imeli vmesni status med prisilnimi političnimi in prostovoljnimi ekonomskimi imigranti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:migracije, begunci, avtohtono prebivalstvo, odnosi
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1993
Št. strani:Str. 615-624
Številčenje:Let. 30, št. 7/8
PID:20.500.12556/RUL-66245 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:314.7
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:278605 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2090
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KLINAR, Peter, 1993, Kontinuiteta prisilnih migracij. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 1993. Vol. 30, no. 7/8, p. 615–624. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TFPMJIXQ
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Planning and Analysis of event web advertising
  3. Promotional video production of homestead Repovž
  4. Millennial's Attitude toward Advertising
  5. Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. ǂThe ǂuse of the social networks model of e-business
  3. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  4. Impact of influencer through social networks on product purchase
  5. Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani

Nazaj