izpis_h1_title_alt

No alternative: postmodern art and exigencies of business
ID Debeljak, Aleš (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-GFPFM9BJ This link opens in a new window

Abstract
Medtem, ko se je modernistična umetnost izpela znotraj institucije avtonomne umetnosti, se je avantgarda uprla avtonomiji sami. Avantgardni prenos estetskih idealov v živi svet se je smatral kot mogoč preko radikalne socialne revolucije. V sodobnem korporativnem kapitalizmu je estetizacija živega sveta nastala preko koristnih proizvodov industrije kulture brez pripadajoče socialne tranformacije. Namesto krtičnega izziva korporativni hegemoniji postmoderna umetnost, na splošno in pop-art posebno, enostavno odsevata korporativne vrednote na pasivno-regresiven način.

Language:English
Keywords:umetnost, postmodernizem, vrednote, avantgardnost, pop kultura, estetizacija, komercializacija
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1994
Number of pages:Str. 113-121
Numbering:Let. 31, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-65933 This link opens in a new window
UDC:316.7
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:196701 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1653
Downloads:221
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back