Podrobno

Diplomatsko pravo
ID Simoniti, Iztok (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-RNFRCM8F Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomatsko pravo, diplomati, konzuli, diplomatski odnosi, mednarodno pravo, mednarodni konflikti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1994
Št. strani:Str. 535-557
Številčenje:Let. 31, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-65842 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.7
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:314461 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1858
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SIMONITI, Iztok, 1994, Diplomatsko pravo. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 1994. Vol. 31, no. 5/6, p. 535–557. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-RNFRCM8F
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  2. Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  3. Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
  4. Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
  5. Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  2. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  3. Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  4. Spopadanje učiteljev razrednega pouka z neželenim vedenjem otrok v šoli
  5. Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami

Nazaj