Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Vpliv kognitivne psihologije na spremembo paradigme preverjanja in ocenjevanja znanja
ID
Razdevšek-Pučko, Cveta
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-W5NFLALP
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
kognitivna psihologija
,
pedagogika
,
preverjanje znanja
,
šolske ocene
,
refleksija
,
samoocenjevanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1997
Št. strani:
Str. 127-141
Številčenje:
Letn. 6, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64954
UDK:
371.26
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
2394953
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1735
Število prenosov:
196
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj