izpis_h1_title_alt

Vpliv kognitivne psihologije na spremembo paradigme preverjanja in ocenjevanja znanja
ID Razdevšek-Pučko, Cveta (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-W5NFLALP Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kognitivna psihologija, pedagogika, preverjanje znanja, šolske ocene, refleksija, samoocenjevanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1997
Št. strani:Str. 127-141
Številčenje:Letn. 6, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64954 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.26
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:2394953 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1353
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj