izpis_h1_title_alt

Merjenje učinkov komuniciranja
ID Balažič, Toni (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9WIZKPVC Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Merjenje učinkov je trend devetdesetih, ker 1) narašča družbena moč in ugled odnosov z javnostmi, 2) je v očeh managementa denar najpomembnejši kriterij uspešnosti in učinkovitosti, in jim je vedno bolj potrebno dokazovati "otipljivost" rezultatov 3) opremiti "praktike" z vednostjo o tem, kateri rezultati so najbolj indikativen pokazatelj uspešnosti v ekonomskem smislu. Poseben izziv je ugotoviti, kako prepoznavati učinke posameznih komunikacijskih tehnik (odnosov z javnostmi, oglaševanje, pospeševanje prodaje...) in kako izolirano meriti učinke le-teh.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje, učinkovitost, merjenje, vpliv, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 702-713
Številčenje:Let. 35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64865 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18583901 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1154
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj