izpis_h1_title_alt

Merjenje učinkov komuniciranja
ID Balažič, Toni (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9WIZKPVC This link opens in a new window

Abstract
Merjenje učinkov je trend devetdesetih, ker 1) narašča družbena moč in ugled odnosov z javnostmi, 2) je v očeh managementa denar najpomembnejši kriterij uspešnosti in učinkovitosti, in jim je vedno bolj potrebno dokazovati "otipljivost" rezultatov 3) opremiti "praktike" z vednostjo o tem, kateri rezultati so najbolj indikativen pokazatelj uspešnosti v ekonomskem smislu. Poseben izziv je ugotoviti, kako prepoznavati učinke posameznih komunikacijskih tehnik (odnosov z javnostmi, oglaševanje, pospeševanje prodaje...) in kako izolirano meriti učinke le-teh.

Language:Slovenian
Keywords:komuniciranje, učinkovitost, merjenje, vpliv, odnosi z javnostjo
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1998
Number of pages:Str. 702-713
Numbering:Let. 35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64865 This link opens in a new window
UDC:659
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:18583901 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1152
Downloads:115
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back