izpis_h1_title_alt

Veščina razreševanja interesnih konfliktov in elokventne artikulacije organizacijskega diskurza
ID Škerlep, Andrej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-JRYLM6NR Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Odnosi z javnostmi so v članku obravnavani kot veščina razreševanja interesnih konfliktov med organizacijo in njenimi strateškimi deležniki. Pri tem se avtor navezuje na teorijo upravljanja z deležniki in elemente Grunigove teorije odnosov z javnostmi, ki jo nadgradi s shemo pogajanj kot matrico interesnih razmerij. V drugem delu pa obravnava tehnike, ki jih opredeli kot elemente organiacijskega diskurza, in programe odnosov z javnostmi, v katerih prepoznava institucionalne kontekste organizacijskega komuniciranja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi z javnostjo, javnost, komuniciranje, reševanje konfliktov
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 738-758
Številčenje:Let. 35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64474 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18584413 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1457
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The skill of solving conflicts between different interests and eloquent articulations of organizational discourse
Izvleček:
Article is defining public relations as skill of resolution of conflicts of interests between organization and its strategic stakeholders. In the process it refers to the theory of stakeholders management, to the elements of Gruning's theory of public relations and to the scheme of strategic negotiations as a matrix of relations between different interest positions. In the second part the article is concerned with brief overview of techniques of public relations which are defined as elements of organizational discourse,and of programs of public relations, in which it recognizes institutional contexts of organizational communication.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj