izpis_h1_title_alt

Odnosi z zaposlenimi v storitvenem sektorju: interno komuniciranje, motiviranje, nagrajevanje in opolnomočenje kot predpogoji zadovoljstva zaposlenih in strank
ID Rijavec, Petja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-SMBT0UWA Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vsaka organizacija ima svoje notranje tržišče, tržišče zaposlenih, za katerega mora poskrbeti. Če tega ne stori pravilno, bo ogroženo njeno delovanje navzven. Odnosi z zaposlenimi postajajo izhodiščna točka upravljanja odnosov z zunanjimi javnostmi, pri čemer je vloga takšnih odnosov izrazitejša v storitvenem sektorju. Storitvene organizacije se namreč pri svojem poslovanju mnogo pogosteje kot proizvodne osebno srečujejo s svojimi uporabniki. Temeljna vrednost vsake storitve se oblikuje v interakciji med ponudnikom in kupcem storitve, zato so zaposleni, ki so v vsakodnevnem stiku s strankami, glasniki storitvenih organizacij in njihova prva stična točka s ciljnim tržiščem. Prispevek obravnava interno komuniciranje, motiviranje in nagrajevanje ter opolnomočenje kot tri temeljna orodja odnosov z zaposlenimi ter hkrati tri predpogoje kakovostnega izvajanja storitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi z javnostmi, zaposleni, storitveni sektor, interno komuniciranje, motivation, delovna stimulacija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 618-629
Številčenje:Let. 36, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64309 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19330397 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1441
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Every organisation has an internal market which it must take care of. If this is done improperly, organisations activities which are oriented towards external publics will be endangered. Employee relations are a starting point of organisations management of external public relations. Employee relations are extremely important in the service sector. Service firms have, as opposed to industry sector, regular contacts with their customers. Key value of a service is produced in daily interactions between a contact person and a customer. This is the reason why employees (contact personnel) are becoming ambassadors of service organisations. The following text describes internal communications, motivation and empowerment as key tools of employee relations,key determinants of customer satisfaction and key determinants of quality in service sector.

Ključne besede:public relations, employee, service sector, internal communication, motiviranje, work stimulation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj