izpis_h1_title_alt

Ali je mogoče spreminjati ljudi...ne da bi začeli tretje svetovne vojne?
ID Gruban, Brane (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-M4SPWTBF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Mnenja o tem kako in če sploh, je mogoče spreminjati vedenje posameznikov, so si deljena in praviloma održajo stališče stroke iz katere avtor izhaja. Laično bi lahko dejali, da vedenja drugih sicer ni mogoče spreminjati, če si tatega pač ne želi ali niče. Vendar pa je mogoče na spremember vedenja vplivati, saj nas enačbe vedenja učijo, da le to ni dovisno izključno od tistega znaotraj posameznika, njegove osebnosti, ampak tudi od ciljev, motivacije, vzgibov, okolja in situacije. Za prepričevanje posameznika o smotrnosti in koristnosti sprememb vedenja je tu več prostora za delovanje, ki pa terja čas in usposobljenost prepričevalca.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:psihologija dela, človekovo vedenje, spremembe, prepričanja, odnosi z javnostmi, upravljanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 601-608
Številčenje:Let. 36, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64139 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19329885 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1022
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:psychology of work, human behavior, changes, conviction, public relations, management

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj