izpis_h1_title_alt

Kalkulacija stroškov za določanje prodajnih cen in odnosa s kupci
ID Hočevar, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-MXEOGNIR Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pomen (poslovodnih( računovodskih informacij za odločanje se je z velikimi spremembami v poslovnem okolju podjetja, ki so se zgodile v zadnjem času, močno povečal. Sodobni poslovodni (stroškovni) računovodski sistemi morajo zagotavljati poslovodsko odločanje tudi o cenah in dobičkonosnosti kupcev. V članku obravnavam posebnosti kalkuliranja stroškov za določanje prodajnih cen na kratki in dolgi rok ter sodobno analiziranje dobičkonosnosti kupcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:analiza stroškov, določanje prodajnih cen, kalkuliranje stroškov, poslovno računovodstvo, poslovno odločanje, stroškovno računovodstvo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 103-107
Številčenje:Let. 54, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-62717 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:657
ISSN pri članku:0024-1067
COBISS.SI-ID:863369 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1541
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Les
Skrajšan naslov:Les
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:0024-1067
COBISS.SI-ID:13940224 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cost calculation for price decision and customer relation
Izvleček:
In the recent years, with big changes in the environment of business, the meaning of (management) accounting information for management decisions, has increased. Contemporary management (cost) accounting systems must be designed to support decisions also about pricing and customer profitability. In this article cost calculation for short-term and long-term pricing and contemporary analyzing customer profitability are studied.

Ključne besede:activity based costing, analysis of costs, cost accounting, management accounting, management decision process, pricing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj