Podrobno

V ogledalu socialne pedagogike : pomen enotnega strokovnega jezika
ID Zrim Martinjak, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-D9FW8TII Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialna pedagogika, socialnopedagoška diagnostika, diagnostični tim, interpretacija podatkov
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 239-252
Številčenje:Letn. 8, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-61901 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01
ISSN pri članku:1408-2942
COBISS.SI-ID:5908553 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2935
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZRIM MARTINJAK, Nataša, 2004, V ogledalu socialne pedagogike : pomen enotnega strokovnega jezika. Socialna pedagogika [na spletu]. 2004. Vol. 8, no. 3, p. 239–252. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-D9FW8TII
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Socialna pedagogika
Skrajšan naslov:Soc. pedagog.
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
ISSN:1408-2942
COBISS.SI-ID:67365376 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:pomen enotnega strokovnega jezika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izobraževanje in usposabljanje v Goriški regiji
  2. Državljanska vzgoja v predšolskem obdobju
  3. Procesni vidiki pravice do državne štipendije
  4. Vloga in pomen srednješolskega izobraževanja v Sloveniji
  5. Asinhrono e-video učenje kot informacijski pripomoček vsake organizacije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pedagoška psihologija
  2. "I need instant help"
  3. Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
  4. Readiness for e-learning
  5. Razvijanje različnih pismenosti

Nazaj