izpis_h1_title_alt

Medijski aktivizem kot komunikacijska praksa reinstitucionalizacije družbene distribucije znanja
ID Vodeb, Oliver (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20034vodeb.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek obravnava možnosti reinstitucionalizacije družbene distribucije znanja, pri čemer izpostavlja razlike med strateškimi, komercialnimi načini komuniciranja- distribucije znanja na eni strani in nekomercialnimi, aktivističnimi načini komuniciranja-distribucije znanja na drugi strani. To napravi v glavnem na podlagi dela "družbena konstrukcija realnosti" avtorjev P. Bergerja in T. Luckmanna ter tudi njunega koncepta intermediarnih institucij, ki naj zagotavljajo ravnotežje med družbeno strukturo in subjektivnim delovanjem v trenutni družbi, in predstavi tezo, da je omenjeni koncept v današnjem času (tudi v praksi) možno nadomestiti s specifičnimi komunikacijskimi praksami, ki potencialno delujejo v smeri (samo)refleksije in s tem (so)generirajo temeljne pogoje za aktivno (demokratično) participacijo v procesih (javnega) komuniciranja, pri čemer se osredotoča predvsem na oglaševanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:znanje, tržno komuniciranje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 734-751
Številčenje:Letn. 40, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-6179 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:22300509 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1037
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article deals with the possibilities of re-institutionalising distributionof social knowledge, while exposing differences between the commercial communication-distribution of knowledge and non-commercial, tactical communication-distribution of knowledge. Using Berger and Luckmann's work, "Social construction or reality", as well as their concept of "intermediary institutions" as a point of departure, the author focuses mainlyon specific communication practices within advertising which could be said to encourage (self) reflection. The author puts forth the thesis that these communication practices are potentially (co) generating the basic conditions for active (democratic) participation in the processes of (public) communication and are replacing "intermediary institution's" role in contemporary society, which are believed to assure the balance between social structure and subjective action in society.

Ključne besede:knowledge, marketing communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj