izpis_h1_title_alt

Vloga interneta pri integriranem tržnem komuniciranju podjetja : primer Podjetnik d.o.o.
ID Vilfan, Tina (Avtor), ID Gričar, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Podnar, Klement (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Vilfan-Tina.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, informacijska tehnologija, podjetja, spletna mesta
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Vilfan]
Leto izida:2003
Št. strani:49 f.
PID:20.500.12556/RUL-6116 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.19(043)
COBISS.SI-ID:22176093 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2315
Število prenosov:275
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing communication, information technology, enterprise, web sites

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj