izpis_h1_title_alt

Segmentacija trga in priprava komunikacij izbranim ciljnim skupinam - primer Si.mobil : diplomsko delo
ID Sekavčnik, Aleša (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sekavcnik1733.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:storitve, trženje, trg, segmentacija, cilj, pozicioniranje proizvoda, komunikacije, marketing mix
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Sekavčnik]
Leto izida:2005
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-6092 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15432166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1639
Število prenosov:675
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:services, marketing, market, segmentation, goal, positioning, communications, marketing mix

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj