Podrobno

Posledice vzpostavitve južne državne meje : primer občine Ilirska Bistrica
ID Prosen, Dragica (Avtor), ID Gantar, Pavel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Prosen-Dragica.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Republika Slovenija, Republika Hrvaška, občina, zgodovinski pregled, zaposlovanje, maloobmejni promet
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Prosen]
Leto izida:2002
Št. strani:69 f.
PID:20.500.12556/RUL-5844 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.222(497.4)(497.5)(043)
COBISS.SI-ID:21708893 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1801
Število prenosov:319
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PROSEN, Dragica, 2002, Posledice vzpostavitve južne državne meje : primer občine Ilirska Bistrica [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Prosen. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Prosen-Dragica.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Republic Slovenia, Republic Croatia, municipality, historical survey, employment, border trade

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  2. Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  3. Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
  4. Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
  5. Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  2. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  3. Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  4. Spopadanje učiteljev razrednega pouka z neželenim vedenjem otrok v šoli
  5. Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami

Nazaj