izpis_h1_title_alt

Organizacijski vidiki integracije komuniciranja : ali je potrebno komuniciranje centralizirati?
ID Rakun, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20025Rakun.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vpetost v družbeno okolje, hitrost sprememb v poslovnem okolju in iskanje poti za povečevanje učinkovitosti organizacij vodijo k večjemu zavedanju o pomenu ugleda, dobre podobe, obojestransko koristnih odnosov in dobrega komuniciranja za organizacijo. Upravljanje in integracija komuniciranja omogočata sinergične možnosti gradnje odnosov z organizacijskimideležniki. Podana je analiza prednosti in slabosti obstoječih pristopov k integraciji komuniciranja, ki ji ponujajo stroke: odnosi z javnostmi, integrirano tržno komuniciranje, upravjanje organizacijske identitete, podobe in ugleda ter integralnega komuniciranja. Predstavljeni model temelji na originalni klasifikaciji deležnikov in javnosti. Organizacijske rešitve vidi v filozofiji poslovne odličnosti. Organizacijska kultura je najpomembnejši element integracije zunanjega komuniciranja, saj je komuniciranje popolnoma decentralizirano. Kljub vsesplošnim trendom decentralizacije, je neka oblika centralizacije komuniciranja nujna. Izvaja naj jo komunikacijski generalist in upravljalec, katerega glavna naloga je priprava strategije, koordinacija izvajanja, pospeševanje procesa integracije in interno svetovanje.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 804-826
Številčenje:Let. 39, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-5752 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:21497181 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:7222
Število prenosov:77
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Integration to society, the pace of change in the business environment and theaccelerating competition turned organizations in a search of finding new ways of improving performance. They became more aware of benefits of their image and reputation, mutually beneficial relationships and good communications. Management and integration of communications enable synergic relationships with organization's stakeholders. Strenghts and weaknesses of existing approaches to integration of communications offered by public relations, integrated marketing communications, identity, reputation and imagemanagement and integrated communications are analysed and discussed. The presented model is based on an original classification of stakeholders and publics, finds organizational solutions in the total quality management philosophy. Building organizational culture is the most important element of external communications integration since the execution of communications is decentralized. Despite trends towards decentralization, a communication manager and a generalist is a centralization element that prepares the strategy, coordinates execution, facilitates and provides internal consulting.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj