Podrobno

Peter Stankovič: Družbena struktura in človekovo delovanje : kaj prinaša sinteza dveh pristopov socioloških teorij? Ljubljana: Znanstveno in publicistično središče, 2001
ID Janović, Nikola (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr39Janovic.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 193-195
Številčenje:Letn. 18, št. 39
PID:20.500.12556/RUL-5694 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.2
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:21353053 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:5630
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JANOVIĆ, Nikola, 2002, Peter Stankovič: Družbena struktura in človekovo delovanje : kaj prinaša sinteza dveh pristopov socioloških teorij? Ljubljana: Znanstveno in publicistično središče, 2001. Družboslovne razprave [na spletu]. 2002. Vol. 18, no. 39, p. 193–195. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr39Janovic.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Družbena odgovornost mikro podjetij v času pandemije (Covid-19) v Sloveniji
  2. Zaznave potrošnikov o družbeni odgovornosti podjetij
  3. Koncept družbene odgovornosti podjetij
  4. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  5. Vključevanje podjetij v koncept družbene odgovornosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Družbena odgovornost poslovanja podjetij
  2. Hotel employees and corporate social responsibility
  3. Socialno podjetništvo in družbena odgovornost podjetij v kontekstu moralne ekonomije
  4. Družbena odgovornost multinacionalnih podjetij
  5. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?

Nazaj