izpis_h1_title_alt

Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih omogočajo uresničevanje ideje inkluzije?
ID Lesar, Irena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-VOHZW9JV Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:inkluzija, pravičnost, Romi
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 334-348
Številčenje:Letn. 60, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-56856 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:7780425 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2299
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj