izpis_h1_title_alt

Od "retorike predstavljanja" prek javnih forumov do reprezentacije javnosti?
ID Sekloča, Peter (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20023Sekloca.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Medijske reprezentacije so močno zaznamovale sodobna razumevanja oblikovanja javnega mnenja, kjer se javnost oblikuje na podlagi prepričljivosti medijskih vsebin. Mayhewjeva konceptualizacija Nove javnosti je zasnovana na reprezentaciji javnosti prek medijev, poleg tega pa zahteva oblikovanje javnih diskurzivnih forumov, kjer se preverja kredibilnost medijskih akterjev in njihovih trditev. Zanimalo nas bo, ali zagotovitev diskurzivnih forumov v model ze vnese možnosti za reprezentacijo javnosti pred samo seboj, to je za aktivno udeležbo njenih članov pri oblikovanju javnega mnenja, ali pa model sam vzpostavlja ovire, ki omejujejo egalitarnost javne sfere. Reprezentacijo javnosti bomo razumeli tako, kot jo razumejo tudi normativne teorije javnega mnenja, in si pogledali, ali tako razumevanje lahko apliciramo na model Nove javnosti. Z analiziranjem razumevanja obeh vrst reprezentacij bomo ugotovili, da koncepta nista združljiva in da model v svojem okviru ne nudi rešitev za emancipacijo javnosti od poplave medijskih vsebin

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:retorika, participacija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 358-373
Številčenje:Let.39, št.3
PID:20.500.12556/RUL-5648 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:21210461 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1069
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Media representations have a significant impact on the contemporary understanding of the process of forming public opinion. The public is formed by the persuasiveness of media content. Mayhewćs concept of the New public is founded on the representation of the public through media and also demands a formation of discursive public forums, where credibility of media prolocutors and the validity of their claims could be investigated. The author is interested in whether the existence of public communication forums enables therepresentation of the public in front of itself, that is the active participation of the public, or does the model already by itself hinders the egalitarian nature of the public sphere. The representation of the public is defined, as normative democratic theories understand it. The definition will be applied to our understanding of the model of the New public. Using the content analysis of various theories of modern and post-modern scholars, the author attempts to show, that the two concepts are not compatible with each other and that the model does not offer a possibility of emancipating the public from the media-created world of interlocking images.

Ključne besede:rhetoric, participation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj