izpis_h1_title_alt

Sistemi za ravnanje s strankami v lesnih podjetjih
ID Kropivšek, Jože (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-LJALKIFW Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,02 MB)
MD5: 77DFDD916281841651632DA4D605892C
PID: 20.500.12556/rul/55e78861-e245-43f4-9e25-26c0b7fb9efd

Izvleček
Kupci poleg kakovostnih in cenovno sprejemljivih proizvodov pričakujejo predvsem hiter, učinkovit in kakovosten servis. Ker se zahteve kupcev spreminjajo in so čedalje bolj kompleksne, je njihovo učinkovito obvladovanje brez uporabe informacijskih orodij (skoraj) nemogoče. Temu so namenjena orodja in sistemi za ravnanje s strankami (CRM sistemi in orodja) (CRM = angl. Customer Relationship Management). V raziskavi smo ugotovili, da slovenska lesna podjetja te sisteme redko uporabljajo, vendar pa verjamejo, da njihova uporaba lahko močno vpliva na uspešnost in učinkovitost prodajnega procesa in posledično tudi podjetja kot celote. Tista podjetja, ki CRM orodja/sisteme uporabljajo, to potrjujejo, saj vsa zaznavajo pomembno skrajšanje odzivnih časov, večjo preglednost nad prodajnim procesom in bistveno zmanjšanje administrativnih del.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:CRM, management, trženje, prodaja, lesna podjetja
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 478-482
Številčenje:Letn. 62, št. 11/12
PID:20.500.12556/RUL-56303 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:005
ISSN pri članku:0024-1067
COBISS.SI-ID:1874569 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1142
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Les
Skrajšan naslov:Les
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:0024-1067
COBISS.SI-ID:13940224 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Custumer relationship management systems in wood-industry companies
Izvleček:
In addition to good quality and affordable products buyers particularly expect prompt, efficient and good quality service. Since customer demands change and are becoming increasingly complex, their efficient management without applying information tools is (practically) impossible. Customer Relationship Management (CRM) tools and systems are intended for this specific purpose. In our research we came to the conclusion that Slovenian wood companies apply these systems only on rare occasions, however, they believe that their use has a strong impact on performance and efficiency of the sales process and consequently also on the company as a whole. Those particular companies that apply CRM tools/systems confirm this, because all of them have experienced a significant shortage in response times, higher level of transparency above the sales process and a substantial reduction of administrative work and secretarial services.

Ključne besede:CRM, management, marketing, selling

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj