izpis_h1_title_alt

Samopredstavitve strank in medstrankarska soočenja kot orodje političnega prepričevanja
ID Boh, Tomaž (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20015Boh.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku obravnavam pomen televizije kot medija, na katerega so politične stranke usmerile dobršen del volilne kampanje. Opredelil sem razliko med propagando in političnim marketingom. Z analiziranjem prisotnosti elementov propagande sem politične stranke uvrstil v štiri skupine, ki se v veliki meri ujemajo z doseženimi volilnimi rezultati. Z analiziranjem vsebine in sodelujočih strank na posameznih strankarskih soočenjih sem identificiral glavne dejavnike, ki so vplivali na gledanost strankarskih soočenj. S primerjavo gledanosti v času volilne kampanje se je pokazalo, da le-ta s približevanjem volitev narašča. Ves čas trajanja kampanje pa je bistveno višja kot v času pred in po njej.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 832-847
Številčenje:Let. 38, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-5610 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:20904541 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1060
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article deals with the importance of TV as a main medium used by political parties in a pre-electoral campaign. The analysis focuses on the difference between propaganda and political marketing. The analysis of propaganda elements presence is based on a division of parties into four groups, according to similar electoral results. By analysing the content and presence of different political parties in TV confrontations, the main factors which determinate the level of audience, were identified. A comparison of the levels two weeks before and two weeks after the pre-electoral campaign enabled us to identify the trends in the last week of pre-electoral campaign. The level is much higher during the campaign than usually.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj