Podrobno

In-service science teachers' technological pedagogical content knowledge confidences in views about technology-rich environments
ID Timur, Betül (Avtor), ID Taşar, Mehmet Fatih (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp011-025_timur_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:naravoslovni pouk, informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, učitelji, samozaupanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 11-25
Številčenje:Vol. 1, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-55986 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.6:5
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9106505 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1477
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TIMUR, Betül in TAŞAR, Mehmet Fatih, 2011, In-service science teachers’ technological pedagogical content knowledge confidences in views about technology-rich environments. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal [na spletu]. 2011. Vol. 1, no. 4, p. 11–25. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp011-025_timur_etal.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta Univerze, Založba Univerze v Ljubljani, = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Samozaupanje učiteljev naravoslovja v njihovo tehnološko-pedagoško znanje in njihova stališča do tehnološko bogatih okolij

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj