izpis_h1_title_alt

Adolescentke
ID Rener, Tanja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr34-35rener.PDF This link opens in a new window

Abstract
Članek temelji na rezultatih empirične študije z naslovom "Socialna ranljivost mladih", ki je bila opravljena v letu 1998 v okviru Centra za socialno psihologijo - študije mladine na FDV. V predhodnih raziskavah mladine nismo opazili pomembnih razlik med spoloma v življenjskih in vrednotnih orientacijah. Raziskava, ki je bila opravljena na vzorcu 1687 osmošolk in osmošolcev, pa je nakazala vrnitev tradicionalne podobe o "pridnih deklicah in jeznih dečkih". Poleg tega rezultati študije nakazujejo dve tendenci: povečevanje pomena "terapevtske vloge" mater v družinah in to, da so dečki pomembno bolj kot deklice opremljeni z interakcijskimi viri, ki sopomembni za dobro socialno vključenost. Če naša teza o pomenu interakcijskihkompetenc drži, potem so deklice skrite poraženke tranzicijskega obdobja v Sloveniji.

Language:Slovenian
Keywords:mladina, spolna neenakost, družina
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:2000
Number of pages:Str. 207-217
PID:20.500.12556/RUL-5538 This link opens in a new window
UDC:316.346(497.4)
ISSN on article:0352-3608
COBISS.SI-ID:20384861 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1429
Downloads:254
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a proceedings

Title:Tranzicija in (ne)enakost med spoloma
COBISS.SI-ID:20383581 This link opens in a new window

Record is a part of a journal

Title:Družboslovne razprave
Shortened title:Družbosl. razpr.
Publisher:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:young people, gender inequality, family

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back