izpis_h1_title_alt

Medijska pismenost kot pogoj uspešne politične socializacije
ID Erjavec, Karmen (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20004Erjavec.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Mass media are pervasive in contemporary society and their influence on the ofleisure time, on the awareness of political and social reality. The danger to democratic values lies in the gap that has opened up between the relative sophistication and power of media procedurs and the relative passivity and lack of sophistication of media audiences. Media education is one way every culture possesses to addresses and hopefully to begin to close the gap. What kind of knowledge and skills are essential for being a citizen in a media age? Media education offers an answer - the ability to chose quality of information, analyse, criticaly evaluate and to produce media content, as wellas to foster the development of skills and practices integral to the practice of participatory democracy. Media literacy is an essential part of political socialization.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikologija, vzgoja za medije, izobraževanje, politična socializacija, množični mediji
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Št. strani:Str. 672-685
Številčenje:Let. 37, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-5490 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19960669 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2800
Število prenosov:333
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Množični mediji imajo središčno vlogo v naši družbi, vplivajo na preživljanje prostega časa in na našo percepcijo politične in družbene realnosti. Grožnja demokratičnim vrednotam leži v vrzeli med močnimi medijskimi ustvarjalci in lastniki ter medijskim občinstvom. Vzgoja za medije je eno od ključnih orožij vsake kulture za zmanjšanje družbene vrzeli. Ta članek odgovarja na vprašanje: Kakšno znanje in veščine potrebuje državljan v medijsko nasičeni dobi? Vzgoja za medije ponuja odgovor: Medijsko pismen državljan zna izbirali kakovostne informacije, analizirati, kritično ocenjevati in izdelovati raznovrstne komunikacijske oblike ter aktivno participirati v družbenem življenju. Medijska pismenost je bistvena za demokratično zdravje sodobnih medijsko zasičenih družb. Kajti le državljan, ki je medijsko pismen in izbira kakovostno medijsko vsebino, je dovolj informiran, da lahko odgovorno participira v demokratičnem sistemu. Tako je medijska pismenost bistveni del politične socializacije.

Ključne besede:communication sciences, education for media, education, political socialization, mass media

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj