izpis_h1_title_alt

Slovenščina v osnovni šoli - priložnost za medkulturni dialog
ID Vižintin, Marijanca Ajša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp28/Vizintin.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (68,91 KB)
MD5: 7E990FABFDE94E27EAD3DDB4DD39F4E1

Izvleček
Poučevanje slovenščine kot drugega/tujega jezika je eden najpomembnejših dejavnikov za uspešno integracijo otrok priseljencev, a ne sme biti edini. Pomemben je medkulturni dialog: pogovor o procesih preseljevanja, o različnih jezikih in kulturah, o pomenu ohranjanja maternega jezika in večjezičnosti, težnja po preseganju predsodkov. Srečanja z drugimi jeziki in kulturami pri urah slovenščine kot učnega predmeta maternega jezika ponujajo možnost refleksije slovenskega jezika in kulture. Prispevek prinaša primere slovensko-albanskih in slovenskomakedonskih ur na Osnovni šoli DBB Hrpelje, s pomočjo katerih pripomorejo na šoli k uspešnejši integraciji otrok priseljencev, obenem pa razvijajo medkulturno okolje in medkulturno zmožnost vseh otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medkulturni dialog, medpredmetno povezovanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 401-407
PID:20.500.12556/RUL-52681 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3.016:811.163.6'243
COBISS.SI-ID:8093257 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:8504
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Teaching Slovene as a second/foreign language is one of the most important factors affecting the integration of immigrant children, but it should not be the only one. Intercultural dialogue is also important: discussion of migration processes, of different languages and cultures, of the importance of preserving one's mother tongue and multilingualism, and striving to overcome prejudice. Encounters with foreign languages and cultures during Slovene lessons in school offer the possibility of reflecting on Slovene language and culture. The paper offers examples of Slovene-Albanian and Slovene-Macedonian lessons at the Dragomirja Benčiča Brkina Primary School in Hrpelje, which contribute to a more successful integration of immigrant children at school, at the same time helping to develop a multicultural environment and intercultural competence in general.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj