izpis_h1_title_alt

A study of the use of narratives in teaching English as a foreign language to young learners
ID Dagarin Fojkar, Mateja (Avtor), ID Skela, Janez (Avtor), ID Kovač, Pija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ccsenet.org/journal/index.php/elt/article/view/27258 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:angleščina kot drugi jezik, učenje in poučevanje jezikov, pripovedništvo, mladina, vprašalniki
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 21-28
Številčenje:Vol. 6, no. 6
PID:20.500.12556/RUL-51652 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:811.111
ISSN pri članku:1916-4742
DOI:10.5539/elt.v6n6p21 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:9665609 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1886
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:English language teaching
Založnik:Canadian Center of Science and Education
ISSN:1916-4742
COBISS.SI-ID:2089059 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj