izpis_h1_title_alt

Framing the study on art museum interpretation : triangulation of museological, art historical and pedagogical theories
ID Bračun Sova, Rajka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/6/contribution/15961/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:muzejska pedagogika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:1 str.
PID:20.500.12556/RUL-51554 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:069
COBISS.SI-ID:9394505 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1125
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj