Podrobno

Nekatere dileme v novejši urbani sociologiji
ID Mandič, Srna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr3Mandic.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:urbana sociologija, urbano planiranje, urbani razvoj, urbanizem
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1985
Št. strani:Str. 77-88
Številčenje:Let. 2, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-5155 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:8812637 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2460
Število prenosov:315
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MANDIČ, Srna, 1985, Nekatere dileme v novejši urbani sociologiji. Družboslovne razprave [na spletu]. 1985. Vol. 2, no. 3, p. 77–88. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr3Mandic.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:urban sociology, urban planning, urban development, urbanism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije pri delu v javni upravi
  2. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v visokem šolstvu v času pandemije COVID-19
  3. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
  4. Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  5. Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  3. Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
  4. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  5. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) za poučevanje naravoslovnih predmetov na srednjih šolah Koroške

Nazaj