izpis_h1_title_alt

Zakaj imamo okostje?
ID Bajd, Barbara (Avtor), ID Dragić, Tina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/752 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V vrtcu smo izvedli kratek projekt o poznavanju človeškega okostja. Zanimalo nas je, ali pet- došestletni otroci vedo, kaj imamo v notranjosti telesa, zakaj imamo kosti, kakšne so, kaj bi se zgodilo, če ne bi imeli kosti ter kako se na kosti pripenjajo mišice in s tem omogočajo gibanje telesa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolska vzgoja, predšolski otroci, otroški vrtci, okostje, človeško telo, oblikovanje pojma
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 30-31
Številčenje:Letn. 16, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-51487 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2
ISSN pri članku:1318-9670
COBISS.SI-ID:9161545 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4379
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Naravoslovna solnica
Skrajšan naslov:Naravosl. solnica
Založnik:Modrijan
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:61316864 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:human body, pre-school education, concept formation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj