Podrobno

Projekt Greenwave Europe
ID Dolenc, Saša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/745 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen projekta Greenwave je opazovanje prebujanja narave v Evropi. Projekt že več let poteka na Irskem, v letu 2010 pa se je pridružil projektu Fibonacci - učimo se z raziskovanjem Pri opazovanjih so v letošnjem letu sodelovale osnovne šole in vrtci iz 16 držav, od Grčije na jugu, do Švedske na severu Evrope.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje, projekt
Tipologija:1.25 - Drugi sestavni deli
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 26
Številčenje:Letn. 16, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-51450 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:5
ISSN pri članku:1318-9670
COBISS.SI-ID:9071177 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1128
Število prenosov:232
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLENC, Saša, 2011, Projekt Greenwave Europe. V : Naravoslovna solnica [na spletu]. Vol. 16, no. 1. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/745
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Naravoslovna solnica
Skrajšan naslov:Naravosl. solnica
Založnik:Modrijan
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:61316864 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science education, project

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  2. Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  3. Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
  4. Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
  5. Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  2. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  3. Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  4. Spopadanje učiteljev razrednega pouka z neželenim vedenjem otrok v šoli
  5. Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami

Nazaj