izpis_h1_title_alt

Člani komisij o dosedanjem usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
ID Hladnik, Vesna (Avtor), ID Kobolt, Alenka (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/633 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Na področju usmerjanja otrok s posebnimi potrebami so v Sloveniji pravkar v pripravi nov zakon in smernice nove Bele knjige (konceptualna izhodišča za razvoj področja), kar oboje dviguje kar nekaj prahu med zainteresirano strokovno in širšo javnostjo predvsem zaradi ohranjanja kategorialnega pristopa ter s tem povezanimi tudi izredno visokimi kriteriji za usmerjanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami. Zadnje spremembe na področju usmerjanja otrok s posebnimi potrebami so se zgodile leta 2007. V prispevku s pomočjo kvalitativne analize intervjujev z različnimi strokovnimi profili, ki sodelujejo v komisijah za usmerjanje, predstavljava njihove izkušnje in videnja, ki se nanašajo predvsem na skupino otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami. Prispevek najprej opiše leta 2007 uvedene spremembe in nato predstavi prakso usmerjanja v omenjeno skupino skozi izkušnje in pripoved sogovornic, pri čemer njihove izkušnje primerjava z raziskovalnimi izsledki drugih virov.

Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 175-196
Številčenje:Letn. 15, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-51380 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376-056.47
ISSN pri članku:1408-2942
COBISS.SI-ID:8827209 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1522
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Socialna pedagogika
Skrajšan naslov:Soc. pedagog.
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
ISSN:1408-2942
COBISS.SI-ID:67365376 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Members of the assessment boards on the assessment practices for children with emotional and behavioural disorders
Izvleček:
The new legislation and new guidelines of the White Paper (conceptual guidelines for the development of the field of education) which are currently being drafted and affect the field of assessment of children with special needs are causing quite a stir in the professional community and general public in Slovenia, mainly due to their preservation of a categorical approach and the related high demands and strict criteria for assessing children with emotional and behavioural difficulties and disorders. The most recent amendments pertaining to assessment practices for children with special needs date back to 2007. Based on a qualitative analysis of interviews with experts from diverse areas who sit on the assessment boards, the paper presents their experiences and views regarding the issue of children with emotional and behavioural disorders. First, it describes the amendments introduced in 2007. Then it presents the assessment practices as experienced and described by the interviewees, comparing their experiences with research findings from other sources.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj