izpis_h1_title_alt

Celovita strategija : primer dveh slovenskih trgovskih podjetij
ID Zupanec, Nuša (Avtor), ID Čater, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zupanec1651.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovina, trgovinsko podjetje, Poslovni sistem Mercator, Era, strateški management, strategija, planiranje, tržna analiza, okolje, rastoče podjetje, razvoj, vizija, komparacije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Zupanec]
Leto izida:2004
Št. strani:II, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-5073 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:15322854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1546
Število prenosov:279
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, trade, commercial enterprise, Poslovni sistem Mercator, Era, strategic management, strategy, planning, market analysis, environment, growing company, development, vision, comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj