izpis_h1_title_alt

Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in Slovenia : master thesis
ID Jokanović, Jelena (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jokanovic475.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, blagovne znamke, vrednotenje, metode, modeli, metodologija, podatki, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Jokanović]
Leto izida:2005
Št. strani:V, 85 str., XVI str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4935 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15209446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1575
Število prenosov:1877
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, alcoholic drinks, non-alcoholic beverages, industrial enterprises, trademarks, valuation, methods, models, methodology, data, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj