izpis_h1_title_alt

Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d. : diplomsko delo
ID Boncelj, Mitja (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/boncelj1492.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, metalurgija, trgovinsko podjetje, Kovintrade, trženje, vzajemno trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, storitve, odnosi s strankami, zadovoljstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Boncelj]
Leto izida:2004
Št. strani:48 str., XLIV str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4802 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15034086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1647
Število prenosov:430
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, metallurgy, commercial enterprise, Kovintrade, marketing, relationship marketing, intercompany marketing, business communication, products, services, customer relationship, satisfaction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj