izpis_h1_title_alt

Vloga embalaže pri nakupni odločitvi : primer stekleničene vode
ID Sivec, Zdenka (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sivec1436.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja, proizvodi, embalaža, nakup, raziskave, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Z. Sivec]
Leto izida:2004
Št. strani:44 str., XXV str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4715 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14897382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1432
Število prenosov:380
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, sales, products, packaging, purchasing, research, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj