Podrobno

Uporaba informacijskega sistema v distribuciji v podjetju : diplomsko delo
ID Zuccato, Andraž (Avtor), ID Bučar, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zuccato1397.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Toyota, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, prodaja, informacijska tehnologija, Internet, programi, programski jeziki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Zuccato]
Leto izida:2004
Št. strani:46 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4652 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:14820070 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1729
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZUCCATO, Andraž, 2004, Uporaba informacijskega sistema v distribuciji v podjetju : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Zuccato. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zuccato1397.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, industrial enterprises, Toyota, company performance, business efficiency, sales, information technology, Internet, programmes, programming languages

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Problem uporabe lažnih Facebook všečkov z namenom umetnega napihovanja priljubljenosti blagovne znamke
  2. Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
  3. Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
  4. Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
  5. Increasing purchase intention for Kosovo local brands
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"

Nazaj