izpis_h1_title_alt

Pospeševanje prodaje in internetno komuniciranje na medorganizacijskih trgih : primer Fiat Auto S.p.A.
ID Stopar, Luka (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/stopar1341.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, pospeševanje prodaje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, kadri, nagrade, informacijska tehnologija, Internet, case study, Fiat
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Stopar]
Leto izida:2004
Št. strani:44 str., 12 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4594 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14755302 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1411
Število prenosov:385
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, sales promotion, business communication, customer relationship, personnel, prizes, information technology, Internet, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj