izpis_h1_title_alt

Razvoj blagovne znamke Petrol : diplomsko delo
ID Ilinčič, Saša (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ilincic1315.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, Petrol, blagovne znamke, trženje, image, poslovno komuniciranje, strategija trženja, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Ilinčič]
Leto izida:2004
Št. strani:42 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4570 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:14746086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1129
Število prenosov:296
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, Petrol, trademarks, marketing, image, business communication, marketing strategy, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj