izpis_h1_title_alt

Strategije in programi trženja v hotelskih podjetijh : primer podjetja Istrabenz d.d.
ID Valentinčič, Miha (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/valentincic1306.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, hotelirstvo, turistična industrija, turistični objekti, podjetje, Istrabenz, trženje, strategija, cilj, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Valentinčič]
Leto izida:2004
Št. strani:57 str.
PID:20.500.12556/RUL-4561 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14741990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1594
Število prenosov:519
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj