izpis_h1_title_alt

Posebnosti strategij trženja storitev s primerom podjetja Bartog : magistrsko delo
ID Zore, Mira (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zore338.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, storitve, trženje, strategija trženja, kvaliteta, potrošnik, zadovoljstvo, standardi, ISO 9002
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zore]
Leto izida:2004
Št. strani:113 str.
PID:20.500.12556/RUL-4475 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14609638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1274
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, services, marketing, marketing strategy, quality, consumer, satisfaction, standards

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj