izpis_h1_title_alt

Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v Sloveniji : diplomsko delo
ID Zbačnik, Barbara (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zbacnik1258.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, ekonomska propaganda, oglas, poslovno komuniciranje, psihologija potrošnika, proizvodi, življenjski ciklus, strategija, kreativnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Zbačnik]
Leto izida:2004
Št. strani:49 str., 62 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4450 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:14533862 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1271
Število prenosov:319
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, business communication, consumer psychology, products, life cycle, strategy, creativity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj