izpis_h1_title_alt

Oblikovanje trženjskih strategij na medorganizacijskih trgih za izdelke visoketehnologije s področja telekomunikacij : magistrsko delo
ID Rojec, Aljoša (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rojec319.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:visoka tehnologija, proizvodi, medorganizacijsko trženje, trg, karakteristike, case study, telekomunikacije, globalizacija, strategija trženja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Rojec]
Leto izida:2004
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-4440 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14517222 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1333
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:high technology, products, intercompany marketing, market, characteristics, case study, telecommunications, globalization, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj