Details

Vpliv ionske moči in pufrske kapacitete na sproščanje natrijevega diklofenakata iz ogrodnih tablet s hidroksipropil metil celulozo : [diplomska naloga]
ID Jereb, Jasna (Author), ID Bogataj, Marija (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2012/Jereb_Jasna_dipl_nal_2012.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:ogrodne tablete, ionska moč, HPLC, pufrske kapacitete, testi sproščanja učinkovin, tablete
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FFA - Faculty of Pharmacy
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Jereb]
Year:2012
Number of pages:68 f.
PID:20.500.12556/RUL-44241 This link opens in a new window
UDC:542.9+615.011.014(043.2)
COBISS.SI-ID:3333233 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2374
Downloads:210
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
JEREB, Jasna, 2012, Vpliv ionske moči in pufrske kapacitete na sproščanje natrijevega diklofenakata iz ogrodnih tablet s hidroksipropil metil celulozo : [diplomska naloga] [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : J. Jereb. [Accessed 15 April 2025]. Retrieved from: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2012/Jereb_Jasna_dipl_nal_2012.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Influence of ionic strength and buffer capacity on release of diclofeanc sodium from matrix tablets with hydorxypropyl methyl cellulose

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  2. Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  3. Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
  4. Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
  5. Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  2. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  3. Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  4. Spopadanje učiteljev razrednega pouka z neželenim vedenjem otrok v šoli
  5. Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami

Back