izpis_h1_title_alt

Pomen blagovne znamke pri moških oblačilih z zornega kota podjetja Mura d.d. : diplomsko delo
ID Cigut, Nina (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cigut1123.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:EU, Slovenija, tekstilna industrija, blagovne znamke, Mura, image, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Cigut]
Leto izida:2003
Št. strani:39 str., 16 f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4284 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14306278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1685
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:EU, Slovenia, textile industry, trademarks, Mura, image, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj