Details

Vpliv vodenja na kakovost delovnega življenja na primeru fakultete : diplomska naloga
ID Vidić, milica (Author), ID Mesec, Bojana (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5032 This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:kakovost delovnega življenja, organizacijska klima, vodenje, zadovoljstvo, motivacija, delovni odnos
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FSD - Faculty of Social Work
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Vidić]
Year:2009
Number of pages:1 optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-42353 This link opens in a new window
UDC:658.3
COBISS.SI-ID:3156837 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1718
Downloads:190
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VIDIĆ, milica, 2009, Vpliv vodenja na kakovost delovnega življenja na primeru fakultete : diplomska naloga [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Vidić. [Accessed 14 April 2025]. Retrieved from: http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5032
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
  2. Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
  3. Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
  4. Sociopragmatic skills and speech intelligibility of children with cochlear implant
  5. Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Pomen športa za kakovost življenja gluhih in naglušnih oseb
  2. Prehod gluhih in naglušnih oseb v poklicno izobraževanje oziroma na trg dela
  3. Status of Deaf and Hard of Hearing in Contacts with the Police
  4. Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok
  5. Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu

Back