izpis_h1_title_alt

Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Golob, Eva (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Možina, Stane (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/golob279.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Kolinska, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, prodaja, trženje, blagovne znamke, potrošnik, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Golob]
Leto izida:2004
Št. strani:108 str., 25 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4218 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:14214630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1348
Število prenosov:250
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, industrial enterprises, Kolinska, company performance, business efficiency, sales, marketing, trademarks, consumer, loyalty, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj