izpis_h1_title_alt

Strategija vstopa na trg Velike Britanije : primer Alpina d.d.
ID Klemenčič, Jana (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/klemencic1006.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Velika Britanija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, izvoz, licence, franchising, investicije, trg, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Klemenčič]
Leto izida:2003
Št. strani:43 str., [2] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4138 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:14106598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1270
Število prenosov:481
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Great Britain, shoemaking, industrial enterprises, company performance, business efficiency, exports, licences, franchising, investments, market, marketing, marketing strategy, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj