izpis_h1_title_alt

The influence of public relations on fundraising in a non-profit organization : the case of the organization AIESEC
ID Begonja, Marta (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/begonja811-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:neprofitne organizacije, financiranje, sredstva, fond, sponzorstvo, dobrodelnost, odnosi z javnostjo, case study, AIESEC, non-profit organizations, financing, assets, fund, sponsorship, charity, public relations, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Begonja]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 62 f.
PID:20.500.12556/RUL-41186 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4
COBISS.SI-ID:21004262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1407
Število prenosov:237
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Vpliv odnosov z javnostmi na zbiranje finančnih sredstev v neprofitnih organizacijah: primer organizacije AIESEC

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj