izpis_h1_title_alt

Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke : magistrsko delo
ID Bodlaj, Mateja (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Žabkar, Vesna (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vodlan255.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, trendi, elektronsko trženje, Internet, raziskave, Slovenija, podjetje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vodlan]
Leto izida:2003
Št. strani:100 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4114 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14095590 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1419
Število prenosov:299
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, trends, electronic marketing, Internet, research, Slovenia, enterprises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj